Quantcast
Channel: Vilde Elm » bil
Browsing latest articles
Browse All 11 View Live

Fire måneder – og meget bedre motorik

Så er jeg efterhånden blevet fire måneder. Og min motorik har udviklet sig rigtig meget det sidste stykke tid. Jeg er f.eks. blevet rigtig god til at få fat i ting, når jeg ligger på maven. Så når jeg...

Indkørt og udkørt

De sidste par uger har jeg brugt på at blive indkørt i vuggestuen. Det betyder til gengæld også, at jeg har været meget udkørt, når jeg kom hjem. Efter at have været på besøg nogle gange sammen med mor...

Tilbage fra sommerferie

Så er jeg tilbage i hverdagen og i vuggestue efter to ugers sommerferie. Fredagen inden vi tog af sted i sommerhus blev Frida og jeg hentet af både mor og far. Og så kørte vi alle ud for at spise is,...

Jeg kan kalde på Nuller

Så har jeg lært at sige “Nuller”. Det startede med at hedde “Nuer”, men efterhånden nærmer lyden sig mere og mere “Nuller”. Ordet “sut” kan jeg til gengæld ikke sige endnu – men mor og far ved godt, at...

Hjemme igen

Så er det blevet hverdag igen efter en rigtig dejlig ferie i syv uger sammen med Frida, mor og far. En ferie, hvor jeg rigtig har udviklet mig og lært en masse nye ting – og ikke mindst vokset nogle...

Fra Sri Lanka til Qatar

De seneste par uger har vi både oplevet Sri Lankas strande og dyreliv. Og nu befinder vi os i en helt anden verden – nemlig på 39. etage imellem højhusene i Doha. Det er dog kun de seneste dage, at vi...

Færdig med middagslur

For et par måneder siden stoppede jeg både med at bruge sut og ble. Og nu er jeg så også færdig med at sove middagslur – og det er endda selvom jeg har fået en ny seng. Det startede for godt to uger...

Sommerferie i Danmark

De seneste par uger har vi holdt sommerferie i Danmark. Det var ellers meningen, at vi skulle have været til Israel, men på grund af uroligheder, blev de planer lavet om. Så torsdag for to en halv uge...

Hverdag igen

Så er det blevet hverdag igen efter ferien. Også for Frida, som startede i 0. klasse forrige tirsdag. Derfor blev jeg også afleveret alene af far den dag, hvorefter han tog hjem igen for at følges med...

Vintertøj

Nu er det for alvor ved at blive efterår – og derfor har mor, Frida og jeg også været ude for at købe vintertøj. Bl.a. har jeg fået et par smarte vinterstøvler, der blinker, når man træder på jorden....

Halloween og Klokkeblomst

I sidste uge var det halloween. Vi startede med at fejre det allerede tirsdag, hvor jeg blev hentet tidligt af mor – hvorefter vi hentede Frida og Ellinor på skolen. Herfra tog vi bussen ind til...